VZHLED JAKO BUSINESS

 


'"Krása je pomíjivá, její vnímání je vysoce individuální. A přesto se mnohé z nás honí za dosažením dokonalosti, kterou známe pouze ze stránek magazínů.

Denně vídáme ve sdělovacích prostředcích krásná, ale pro mnohé z nás, nereálná těla modelek. Média jsou plná dokonalých žen s make-upem, který je výsledkem hodinové práce profesionálky. Na obrazovkách poskakují ženy na podpatcích tak vysokých, že omezují normální chůzi a ohrožují zdraví chodidel. Nablýskané časopisy nám nabízejí zákroky pro zvětšení prsou a zmenšení břicha. Gynekologové a farmaceuti doporučují každodenní polykání pilulek hormonální antikoncepce pro zkrášlení pleti a zbavení se otravného a omezujícího ženského cyklu (nebo alespoň pro jeho dokonalou regulaci). Výsledná zpráva je jasná: jsme nedokonalé, ale řešení existují! Naše těla, pleť a vzhled opraví zaručené přípravky, zákroky a specialisté."

S krásou je to podle mě podobné jako s ideální hmotností. Jak diety, tak i zkrášlovací kliniky budeme potřebovat do té doby, dokud se jednoduše nerozhodneme jinak. Dokud budeme mít ve svých hlavách naprogramováno, že jsme nedokonalé, že potřebujeme opravit, že bez nepřirozeného hladovění, řezání anebo různých přípravků se nemůžeme líbit.

Pharm.Dr. Margit Slimáková (Skutečně zrdavá škola)

cropped-blog-header-pic2


 

Krásný příklad, jak lze chápat dnešní fungování světa módy a krásy. Reakcí trhu na naši věčnou nespokojenost je samozřejmě záplava zaručeně fungujících produktů, díky kterým konečně dosáhneme naší vytoužené dokonalosti.

Uniformně se všichni naučíme následovat aktuální trendy, pečlivé kurzy vrstvení a stínování obličeje z nás udělá klony Kim Kardashian a celý tento kolotoč budeme opakovat tak dlouho, kolikrát se v sezóně změní trendy barev z červené na modrou a z uctívání jedné ikony na ikonu jinou.

S tím vším jde ruku v ruce samozřejmě i obrovský business, který nás utvrzuje, že je stále co vylepšovat a bude nás neunavně přesvědčovat, že jsme stále ješte nedosáhly té perfektní velikosti, jakou má modelka z posledního čísla Vougue.

Ale nemá cenu s něčím takovým bojovat. A už vůbec ne s tím, čeho jsme všechny byly součástí - vždyť je to jen pár let, co jsem měla nejnovější číslo ELLE neustále s sebou a hledala jsem, co se právě prodává, co doporučují  pro bezchybnou pteť nebo jaký make-up je zrovna novinkou na trhu. 

 

Mnohem účinější je podporavat ženy, které kolem sebe mám při práci a posilovat jejich vnímání krásy a dokonalosti těl která máme. Ukázat, že stačí trochu změnit úhel pohledu a přijmout se, nevěnovat energii něčemu co neexistuje - leda na módních stránkách časopisů - a soustředit se jen na sebe a na to, co mě dělá spokojenou a štastnou.

Jak člověk započne takový přístup, změní se rázem všechno, začnete mít své tělo rády a budete se samy zajímat o to, co mu neuškodí a automaticky vyhledávat jen tu stravu, kosmetiku a prostředí, které mu co nejvíce prospívá..

Je to proces, který nastoupí každý, kdo se začne mít opravdu rád...

 

 

 

 

 

 

 

 

imagem_vogue1

 

Opravdu je tohle ten vrchol, kterého  jsme chtěli dosáhnout?  Ignorovat svoji přirozenost, spoléhat na filtr v mobilu a  ke stáří se změnit v plastickou můmii?

Jsou tohle opravdu vzory, které je hodno následovat?  

 

user_1425967746 
1415228859951_Image_galleryImage_donetella_4_JPG

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.