PRODEJNY JSOU OTEVŘENÉ O VÍKENDECH 14. 12., 21. 12. a 22. 12. 2024 od 10.00 do 18.00 HODIN

Beauty evolution - jak se beauty svět mění k lepšímu

 

blog5

 

 

 

 

 

V Líčírně občas přemýšlíme, kde se bere ten starý, ošklivý mýtus, který praví, že je clean beauty neúčinná, a že konvenční kosmetiku nemůže nikdy nahradit. Obklopeni našimi oblíbenými značkami a produkty totiž máme občas tendenci zapomínat, že ne vždy byla clean beauty tak přepychová - svým složením, efektivitou nebo designem, jako je tomu dnes. Tu dlouhou cestu bychom si ale měli čas od času připomínat, abychom tu ušlou vzdálenost dokázali řádně změřit a docenit!

 

 

Jsou pryč doby, kdy jsme výběrem earth-friendly produktu obětovali účinnost či přitažlivost. Green beauty dnešní doby je to nejlepší, co kosmetický průmysl nabízí. Přírodní superingredience a žádná chemie, která v dlouhodobém horizontu vysušuje a poškozuje pokožku, představují nový luxus. Díky novým technologiím a postupům navíc umíme tyto suroviny využívat vhodně a naplno. 

 

 

 

Kvalitu nejvyšší jakosti potom zaručuje certifikovaná organická kosmetika. Na rozdíl od kosmetiky přírodní, u které není jasně definované, co tato nálepka nese, totiž musí organická certifikovaná kosmetika splňovat přísné a jasně definované podmínky. Dánská značka Kjaer Weis, která je certifikovanou organickou značkou, tak naříklad zmiňuje, že minimálně 95% rostlin, které obsahuje, jsou organické, nebo že výrobek byl vyroben ekologickou výrobou a zpracováním, které respektuje lidské zdraví.

 

 

Inovativní přístup je také zřetelně viditelný u packagingů jednotlivých produktů. Designovou - dnes už klasikou, jsou znovuplnitelné obaly Iconic od značky Kjaer Weis. Loni značka dovedla svůj závazek k udržitelnosti ještě dál, když představila recyklovatelnou řadu obalů Red Edition z rozložitelného papíru, který je zcela kompostovatelný.

 

 

A příkladů neodvratné evoluce bychom v oblasti beauty našli mnohem více. Krásným měřitelným důkazem vývoje je, že stále větší množství žen - a to nejen mileniálek - touží po čistých produktech. Ve výzkumech napříč Evropou i Amerikou se ukazuje, že green beauty dostává stále častěji zelenou.

 

 

A jak říkáme vždycky: “Věříme, že jednoho dne se bude clean beauty neboli čisté kráse říkat prostě jen krása…do té doby jsme tu my…”

 

 

Pro Líčírnu, Adéla Šponerová